B125 - itt a vége

2011.02.22. 15:43

Másfél hónap alatt kellett – a gyűjtőhelyek számát látva – kb. száz aláírást összegyűjtenünk, hogy meglegyen az 50 000 szignó, a B125 népi kezdeményezés érvényességéhez. Bármennyire is szkeptikus voltam, a saját kitartó munkánk, és a Totalcar ill. a DO közreműködése megtette a hatását: nyolc oldalon közel százhúsz aláírás gyűlt össze.

B125_alairas

 

Már csak emlékkép: időközben (a Magyar Posta segítségével) már a TC szerkesztőségében landolt az A4-es boríték

A legérdekesebb hozzászólások az látogatóktól/aláíróktól:

- én levizsgáztam motorra, halom pénzért, vizsgázzon a többi is!

- nekem senki nem segít, én miért segítsek bárkin is?

- uhh, ez de jó lenne nekem is! És az irodában is aláírnák vagy tízen… De én ilyen sz*rral nem égetem magam bent a többiek előtt…

- fogalmam sincs, hogy pontosan milyen törvény születik ebből, de ha egyetlen emberen is segíteni fog, akkor egyértelmű, aláírom!

- döbbenet, hogy máshol ezt automatikusan bevezetik, itthon meg aláíráshoz kötik a tárgyalását is. De kitöltöm, hadd lássák, hogy bármikor össze tudunk szedni 50 000 embert egy jó célért!

- mennyivel könnyebb lenne közlekedni, ha az autósoknak csak a tizede motorra ülne… Remélem sikerrel jártok!

- fiatal hölgy a pasijának: mi az hogy nem írod alá?! Vagy mindenáron le akarsz mondani pár hét szexről?

 

Ez utóbbi esetben az aláírás hitelességét veszélyeztettük (hiszen a gyűjtés közben kényszerítő eszközt tilos bevetni), bár itt nem mi kényszerítettünk – otthon pedig mindenki úgy meccsel a “napi betevőért” ahogy tud, ugye…

A lényeg: közel nyolcszázra duzzadt a gyűjtőhelyek száma, vagyis ha mindenki csak ennyit gyűjt, akkor bőven meglesz, sőt, túl is teljesítjük a kérdéses ötvenezres mennyiséget. Nem gond, ha a politika megpróbálja elkaszálni a kezdeményezést: azt tanulságként észre kell venni mindenkinek, hogy bármikor elérhető (motoros kérdésben is) ötvenezer ember, és minden jövőbeli döntésnél számolni kell ezzel az aktuális vezetésnek…

Mi összegyűjtjük bármikor – rajtunk nem fog múlni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b125.blog.hu/api/trackback/id/tr302680485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása